پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

داوری همچنان ذخیره،‌ حاج صفی در ترکیب اصلی

هفته نهم دسته دوم بوندس‌لیگا آلمان
داوری همچنان ذخیره،‌ حاج صفی در ترکیب اصلی

به باور گزارشگران معتبرترین نشریه فوتبال آلمان، دنیل داوری در مسابقات هفته نهم دسته دوم بوندس‌لیگا کماکان ذخیره است اما حاج صفی مقابل فرایبورگ به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: داوری همچنان ذخیره،‌ حاج صفی در ترکیب اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس رقابت‌های دسته دوم لیگ فوتبال ژرمن‌ها از جمعه (امروز) با مصاف بوخوم – کایزرس‌لاترن آغاز خواهد شد.

مسابقات این هفته تا دوشنبه ادامه خواهد یافت. فردا (شنبه) نورنبرگ میزبان آرمینیا بیله‌فلد است. براساس گزارش نشریه معتبرترین نشریه ورزشی آلمان یعنی کیکر، دنیل داوری، گلر نیمکت‌نشین ایران در جام جهانی 2014،  در این بازی نیز ذخیره ولفگانگ هسل است.

گزارشگر این نشریه معتقد است در دیدار یکشنبه و خارج از خانه اف.اس.فاو فرانکفورت مقابل فرایبورگ، احسان حاج‌صفی، بازیکن ملی‌پوش کشورمان به میدان خواهد رفت.

این نشریه ترکیب احتمالی فرانکفورتی‌ها را برای مصاف چنین اعلام کرده است:

دروازه‌بان: وایس

خط دفاع: هوبر، گوگانیک،‌اوماری،‌اپ‌اشتاین

خط میانی: کنراد، پردیداج، انگلس، حاج صفی

خط حمله‌: حلیمی،‌شاهین

سرمربی:‌اورال

معروف: برخی اتفاقات در زندگی ورزشی طبیعی است/ نتایج خوبی نگرفتیم

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن
معروف: برخی اتفاقات در زندگی ورزشی طبیعی است/ نتایج خوبی نگرفتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در جام جهانی نتایج خوبی کسب نکردیم، البته در زندگی ورزشی این امر طبیعی است و گاهی اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری فارس: معروف: برخی اتفاقات در زندگی ورزشی طبیعی است/ نتایج خوبی نگرفتیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن، سعید معروف پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل مصر در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی بود چون ما بازی پایانی را با پیروزی به پایان بردیم، اما به طور کلی در این مسابقات، نتایج خوبی کسب نکردیم چون می توانستیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم؛ البته در زندگی ورزشی این امر طبیعی است و گاهی اتفاق می افتد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در جام جهانی 2015 از ساعت 5:40 به وقت تهران در سالن متروپلیتن مقابل مصر قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18 ، 25 بر 11 و 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.