پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

پرموب آگهی رایگان

بدهی ۴ میلیاردی شرکت تبلیغات پیراهن به باشگاه استقلال/آبی‌ها مقابل گسترش بدون تبلیغ؟

بدهی ۴ میلیاردی شرکت تبلیغات پیراهن به باشگاه استقلال/آبی‌ها مقابل گسترش بدون تبلیغ؟

شرکت تبلیغاتی که نامش روی پیراهن استقلال قرار گرفته بود باید ۴ میلیارد تومان به این باشگاه بدهد.

خبرگزاری فارس: بدهی ۴ میلیاردی شرکت تبلیغات پیراهن به باشگاه استقلال/آبی‌ها مقابل گسترش بدون تبلیغ؟

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته بازیکنان تیم استقلال وقتی وارد زمین شدند روی پیراهنشان نام هیچ شرکت تبلیغاتی حک نشده بود تا مشخص شود اسپانسری که قرار بوده امسال وظیفه حمایت از پیراهن تیم را بر عهده داشته باشد به وعده های خود عمل نکرده است.

در این زمینه شاهرخ سبک دست که مسئولیت اسپانسری استقلال را بر عهده دارد به خبرنگار فارس اظهار داشت: شرکت تبلیغاتی ریرا و سامسونگ قرار بوده تا تاریخ 21 شهریور مبلغ دو میلیارد تومان به استقلال بدهند که این چک پاش نشده است و برای تاریخ 23 شهریور هم چک دوم آنها که آن هم مبلغش دو میلیارد تومان است باید پاس شود. برای بازی روز گذشته هم خود آنها تبلیغ را نرساندند.

وی افزود: در هر صورت این شرکت از تاریخ 23 تیر با باشگاه قرارداد بسته و باید مبلغ خود را به باشگاه بدهد و اگر بتوانند این هزینه ها را پرداخت کنند قطعا نام شرکتشان روی پیراهن استقلال حک می شود. آنها اول باید وجه خود را پرداخت کنند. اگر این اتفاق نیفتد وارد مسائل دیگری می شویم.

به گزارش فارس، به نظر می رسد اگر شرکت مذکور به وعده خود عمل نکند آبی پوشان مقابل گسترش فولاد در هفته ششم لیگ برتر هم بدون حامی مالی روی پیراهن خواهند بود.

گودین: خوشحالم که قراردادم تمدید شد

گودین: خوشحالم که قراردادم تمدید شد

ستاره بازی ساز تیم فوتبال اتلتیکومادرید گفت: بسیار خوشحالم که قراردادم با اتلتیکو تمدید شد.

خبرگزاری فارس: گودین: خوشحالم که قراردادم تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس، گودین که قرار بود از اتلتیکومادرید راهی یکی از تیمهای لیگ برتری یا ایتالیایی شود، در نهایت قراردادش را با تیم دوم شهر مادرید تمدید کرد. وی پس از پیروزی 3 بر صفر اتلتیکومادرید برابر سویا گفت: احساس غرور می‌کنم و خوشحالم که در این تیم بزرگ مانده‌ام و قرار است با این تیم بزرگ اوج بگیرم.

گودین ادامه داد: در اتلتیکومادرید شرایط بسیار خوب و تاریخی برای رقم زدن یک قهرمانی موجود است و ما یک مدعی جدی برای رسیدن به قله لالیگا هستیم. مردان سیمئونه برای جنگ آماده شده و همه ما خود را در بالای جدول حس می‌کنیم.

دانلود آلبوم دلت بامنه ازمحمد علیزاده بصورت تکی

[SND] 01 Bargard.mp3                                06-Feb-2015 18:25    3272k       
[SND] 02 Gham Donyas.mp3                            06-Feb-2015 18:25    4552k       
[SND] 03 Del Bi To Gham Zade.mp3                    06-Feb-2015 18:25    3152k       
[SND] 04 Kheili Baram Azize Khaterat.mp3            06-Feb-2015 18:25    3584k       
[SND] 05 Sarzanesh.mp3                              06-Feb-2015 18:25    3496k       
[SND] 06 Toro Mikhastam.mp3                         06-Feb-2015 18:25    2968k       
[SND] 07 Delet Ba Mane (Azam Dori).mp3              06-Feb-2015 18:25    3332k       
[SND] 08 Shahre Baran.mp3                           06-Feb-2015 18:25    2728k       

دانلود کتاب تاریخ مختصر ترک


tarikh tork دانلود کتاب تاریخ مختصر ترک

نام :  تاریخ مختصر ترک
نویسنده :  دکتر جواد هیئت
زبان :  فارسی
تعداد صفحه :  ۱۴۶
قالب کتاب : PDF
حجم :  ۴٫۷  مگابایت

توضیحات:او فرزند علی هیئت، مجتهد و رئیس سابق دیوان کشور است. در سال ۱۳۰۴ در تبریز به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه و دو سال اول رشته پزشکی را در ایران گذراند سپس به استانبول رفت و پس از اخذ دکترای پزشکی، دوره تخصصی جراحی را در استانبول و پاریس به پایان رساند و در سال ۱۳۳۱ به ایران بازگشت. در مدت ۴۸ سال طبابت و جراحی در تهران، به تدریس و تألیف کتاب‌ها و مقالات جراحی پرداخت و در فاصله سال‌های ۵۵ – ۱۳۴۳، مجله دانش پزشکی را منتشر کرد. (در این مجله بیش از پنجاه مقاله علمی به قلم او چاپ شده‌است). در کنار جراحی عمومی، جراحی قلب را آغاز کرد و در سال ۱۳۴۱ برای اولین بار در ایران موفق به انجام جراحی قلب باز شد. در سال ۱۳۴۷ اولین عمل پیوند کلیه را در تهران و اولین پیوند قلب سگ‌ها را در ایران با موفقیت انجام داد. (او ابتدا روی سگ‌ها که تا آن زمان در ایران بی سابقه بود ماشین قلب و ریه مصنوعی را به کار گرفت و بعد از عمل جراحی روی ۲۵ سگ در بیمارستان شهربانی این ماشین را در جراحی قلب انسان با موفقیت به کار برد.) از سال ۱۳۴۲ به نمایندگی ایران در «انجمن بین‌المللی جراحی» و از سال ۱۳۶۲ به عضویت «آکادمی جراحی پاریس» انتخاب شد. تاکنون بیش از ۲۵ مقاله و سخنرانی از او در کنگره‌های بین‌المللی جراحی به زبان‌های فرانسه، انگلیسی در مجلات معتبر پزشکی خارجی چاپ شده‌است.

برای“دانلود کتاب تاریخ مختصر ترک”به ادامه مطلب  مراجعه کنید

هئیت در کنار مطالعات و تألیفات پزشکی در ترک شناسی و فلسفه و اسلام شناسی نیز علی‌رغم عدم تحصیلات دانشگاهی در این رشته‌ها ،اهل نظر است. او بعد از انقلاب اسلامی با همکاری چند نفر از دوستان صاحب قلم خود، مجله وارلیق را به زبان‌های ترکی و فارسی منتشر نموده و در زمینه ترکشناسی شخصأ بیش از صد مقاله در این مجله نوشته‌است.


 

ادامه مطلب ...

یوسف وکیا به لیست خاکپور اضافه شد

یوسف وکیا به لیست خاکپور اضافه شد

سرمربی تیم ملی امید از اضافه شدن بازیکن تیم فولاد خوزستان جهت شرکت در اردوی هلند خبر داد.

خبرگزاری فارس: یوسف وکیا به لیست خاکپور اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بر اساس درخواست کادرفنی تیم ملی امید یوسف وکیا بازیکن تیم فولاد خوزستان جهت شرکت در اردوی هلند به تیم ملی امید دعوت شد.